Reklamace zboží
Reklamace zakoupeného zboží provádějte přímo u nás. Vždy se reklamace snažíme vyřídit k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se nevztahuje na:
- Vady vzniklé běžným opotřebením
- Nesprávným použitím výrobku
- Nadměrným namáháním a přetěžováním
- Násilné poškození (protržení, propálení atd.)
- Škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací
- Nesprávným skladováním
- Mechanické poškození
Postup pro reklamaci:
- Zašlete nám vyplněný reklamacni-formular v elektronické podobě na email moje@hafico.cz či poštou na níže uvedenou adresu.
- Zboží zabalte a přiložte k němu reklamační formulář a kopii dokladu o zakoupení (fakturu).
- Zboží doručte na Z-Point adresa: S Comp, Nikoly Vapcarova 3270/7, 143 00 Praha 12-Modřany, kód pobočky 2814 (odesílat přes Zásilkovnu) příjemce DeLwin s.r.o.
- 2. varianta doručení, DeLwin s.r.o., Jordana Jovkova 3259/17, 143 00, Praha 12 (odesílat přes Českou poštu) obě možnosti vždy s uvedeným tel. číslem +420 604 199 009. (Prosíme neposílat českou poštou na adresu Zpoint, Děkujeme)
- Vyčkejte, do 30 dnů se Vám ozveme s výsledkem reklamace
- Tento postup platí i pro odstoupení od smlouvy a vrácení zboží do 14 dnů